Dette indlæg er sponsoreret

Hvordan vækster I som virksomhed? I en tid som denne, hvor både internethandlen er nemmere og bedre, og hvor den er strengt taget nødvendig for mindre smittetryk, er din hjemmeside alt.

Har I en god hjemmeside, der brugervenlig, let at anvende og uden for meget overflødig sprøjt, kan du stå til en god økonomi, selvom økonomien lider på globalt plan.

Og så kommer den vigtigste lektion for jer: Jeres hjemmeside kan ikke være langsom, ikke være doven, ikke bare stå og loade, så forsvinder kunderne hurtigt videre.

Kunderne er utålmodige

Tænk på en virksomhed, der ejer så stort et monopol eller så fantastisk et produkt, at de kan være bedøvende ligeglade med kunderne.

Kunne du finde på nogen, andre end statslige virksomheder under sovjettiden, nej vel.

Kunderne er et og alt, og den gode service kan en virksomhed aldrig tage for givet. Selvfølgelig skal jeres produkt, jeres varer også være i top, men hvorfor kommer kunderne tilbage.

Når vi alle sammen drikker cola, betyder det vel ikke, at cola er den bedste drik, vi kunne forestille os. Den er let tilgængelig, vi har gode oplevelser med den og vi ved, hvad den er.

Enhver sammenligning på dette vidunderprodukt er selvfølgelig hård, men slå tankerne tilbage på din egen hjemmeside. Hvorfor skulle kunderne komme tilbage?

Kommer de tilbage, fordi I har det produkt, de andre ikke har? I så fald helt fantastisk, men så må I også få fat i alle de kunder, der når at komme videre fra jeres side, inden de bestiller.

For har I en langsom hjemmeside, har I med garanti mistet kunder på det. Medmindre I har monopol, er der ingen årsag til, at kunderne ikke bare skulle lukke den langsomme hjemmeside ned.

Kunden vil se det, de kender og finder troværdig – giv dem det.

Du kæmper om opmærksomhed fra giganterne

Med en langsom hjemmeside er uheldet, at kunden lige kigger på en anden platform imens. De tjekker de sociale medier, så bliver deres interesse der, og pludselig lukkes jeres side ned.

I må aldrig undervurdere det greb, de sociale medier har om brugernes opmærksomhed. Så sørg for en hurtig og let bestilling, så kan kunden komme videre med det samme.

Desuden er der ikke noget mere irriterende, end en hjemmeside der kører på halvtryk. Hvis den ikke vil, som du vil, er du videre med det samme.

Farten på nettet er ekstrem hurtig. Så det skal jeres hjemmeside nødvendigvis også være, medmindre der er en pointe med det modsatte.

Få en hastighedsoptimering

Hvad skal du så gøre. Du skal få en hastighedsoptimering. Få gjort dit domæne hurtigere.

Internettet er ikke konstant. IP-adresse er spredt ud over hele verden og hastigheden bedømmes af ejerne af disse adresse. Har du valgt at investere i hastigheden, er din hastighed selvfølgelig hurtigere.

Det kan være en måde at komme foran dine konkurrenter på. Så ender kunden måske med at hoppe fra deres side og over på jeres, fordi de ikke gider vente mere.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here